👁️ 19
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Учителі України в освітніх реформаційних процесах в період хрущовської «відлиги» (друга половина 50-х – перша половина 60-х рр. ХХ ст.) ⤵️
pdf

Мета дослідження – на основі виявлення, узагальнення і критичного, аналізу архівних джерел, здобутків історіографії, сучасної методології, дослідити та комплексно висвітлити особливості життя та діяльності, вчительства загальноосвітніх шкіл УРСР у другій половині 50-х – першій, половині 60-х років ХХ ст., Відповідно до мети були визначені такі завдання:, – з’ясувати стан наукової розробки теми, проаналізувати її джерельну базу, та обґрунтувати теоретико-методологічні принципи дослідження;, – охарактеризувати причини та наслідки реформаційних процесів в освітній, галузі, дослідити участь учителів у здійсненні реформи та зміни в організації, навчально-виховної роботи в школах;, – простежити зміни в реформуванні системи підготовки та перепідготовки, педагогічних кадрів;, – розкрити процес забезпечення загальноосвітніх шкіл учителями,, висвітлити динаміку кількісно-якісного складу вчителів та вплив органів влади, на ці показники;, – окреслити специфіку ідеологічної роботи з учителями та з’ясувати, особливості участі освітян в агітаційно-пропагандистській роботі;, – відобразити місце вчителів у тогочасному суспільстві, зміни в умовах, праці та соціальному забезпеченні, дослідити матеріально-побутові умови та, життєвий рівень вчителів загальноосвітніх шкіл.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2017 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *