культури;, “Проблеми і тенденції розвитку української та інших слов’янських мов”)., Метою дослідження була систематизація джерел лінгвістичної інформації, про трипільську культуру, вироблення методичного апарату дослідження й, застосування його для системної реконструкції мови трипільської культури., Відповідно до мети були визначенні завдання:, 1) узагальнити й систематизувати численні припущення про мову, (чи мови) трипільської культури й вивчити аргументацію на користь цих, припущень;, 1) дослідити зовнішні зв’язки трипільської культури на предмет, виявлення її можливої спорідненості з тими культурами, мови яких, відомі;, 2) вивчити проблему доіндоєвропейського субстрату України та, його зв’язку з мовою трипільської культури;, 9, 3) визначити й систематизувати лексичні елементи й типологічні, риси доіндоєвропейського субстрату слов’янських мов та його можливі, прояви в лексиці й типології української мови, а також зовнішні зв’язки, цього субстрату;, 4) вивчити проблему мови і типології давньокрітських, доалфавітних писемностей, що представляють близько споріднену з, трипільською егейську культуру;, 5) дослідити генеалогічну належність і можливі зв’язки з мовою, трипільської культури реліктових мов чорноморсько-, середземноморського регіону (кімерійської, етруської, хатської, хурито-, урартських);, 6) визначити ті елементи українського, східнослов’янського і, загальнослов’янського ономастичного матеріалу (гідронімії, оронімії,, антропонімії, міфонімії), які можуть пов’язуватися з мовою трипільської, 7) дослідити існуючий комплекс мовознавчих методів на предмет, їх застосування для реконструкції мови трипільської культури і, з, залученням нових, спеціально розроблених підходів виробити, методичний апарат такого дослідження;, 8) реконструювати лексичну систему мови трипільської, 9) визначити головні фонетико-граматичні риси мови, трипільської культури;, 10) дослідити особливості функціонування трипільського, субстрату в українській мові.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0