Мета дисертаційної роботи полягає у вивченні особливостей рецепції та, типології полістилістичних констант у творах В. Стефаника і представників, угруповання «Молода Польща»., Для реалізації мети поставлено та вирішено такі завдання: − виявити домінантні естетичні концепти і простежити міжкультурні, взаємини новеліста із молодополяками, врахувавши, окрім зовнішніх, контактів (творчі взаємини, листування, рецензування тощо), і категорії, міжлітературної комунікації (вплив, рецепція, спільні мотиви,, запозичення, трансплантація і трансформація літературних форм);, − простежити неоромантичні та імпресіоністичні тенденції, зокрема умисне, ухилення В. Стефаника і польських письменників від тематичної, прямолінійності (філософської, моральної, релігійної, соціально-, політичної тощо), концентрацію уваги на кольорах і звуках;, − розкрити символічний аспект полістилістики В. Стефаника та, молодополяків, яскравий суб’єктивізм, апокаліптичні та есхатологічні, мотиви, релігійні топоси і містичні хронотопи, синестезійність, символічних образів і метафор, пріоритет ліричних жанрів тощо;, − визначити чинники емоційно-експресивного забарвлення творів, В. Стефаника і письменників «Молодої Польщі», їх настанову, відображати дисгармонійну, асиметричну дійсність через ірраціональні, стани душі, гротеск, містико-фантастичні образи і ситуації, загострений, динамізм, контрасти світла й тіні, деформацію змальованих явищ видимої, дійсності, використання крупних планів як форм, які є квінтесенцією, експресіоністичної виразності.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
