Економіка та держава. Серія: Державне управління. – 2019. – №4., У статті розглянуто та зіставлено основні положення Європейської стратегії кібербезпеки та Стратегії кібербезпеки України. Проаналізовано відповідність заходів завданням і цілям Стратегії кібербезпеки України, розроблено пропозиції щодо удосконалення організаційно-правового механізму державного управління виконанням Стратегії кібербезпеки України. Розглянута в статті проблематика і пропозиції щодо її розв’язання дозволять перевести планування виконання заходів із забезпечення кібербезпеки у відповідність до нещодавних змін в бюджетному законодавстві України щодо запровадження середньострокового планування, що має стати організаційним підґрунтям покращення бюджетування заходів із забезпечення кібербезпеки як в державних органах, так і у випадку їх впровадження в небюджетну сферу і іншими суб’єктами забезпечення кібербезпеки., Автор зазначає, що при розбудові національної системи кібербезпеки Україна повинна враховувати як кращий міжнародний досвід, так і особливості свого соціально-економічного, політичного, культурного та історичного розвитку, практично впроваджуючи в цій сфері національної безпеки євроінтеграційний та північноатлантичний вектор свого розвитку., У Стратегії кібербезпеки України державою визначено такі основні цілі: розвиток безпечного, стабільного і надійного кіберпростору; кіберзахист державних електронних інформаційних ресурсів та інформаційної інфраструктури, призначеної для обробки інформації, вимога щодо захисту якої встановлена законом, а також критичної інфраструктури; розвиток потенціалу сектору безпеки і оборони у сфері забезпечення кібербезпеки; боротьба з кіберзлочинністю.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0