Мета роботи: з’ясувати семантику і функції звукопису в поетичних, текстах українських митців першої половини ХХ ст. та визначити, особливості кількісного співвідношення засобів творення звукової образності, як ознаки ідіостилю окремих поетів і літературних напрямів першої, половини ХХ ст., Поставлена мета визначає завдання дослідження:, охарактеризувати особливості дослідження звукової організації, поетичного тексту в сучасному мовознавстві;, висвітлити проблему співвідношення звука і значення у поетичному, тексті;, обґрунтувати явища звукосимволізму і звуконаслідування як складових, звукозображальної системи поетичного тексту;, розглянути стилістичні функції звукопису у поетичному мовленні, українських поетів першої половини ХХ ст.;, визначити роль звукових образів у поетичній картині світу українських, митців першої половини ХХ ст.;, уточнити поняття «звукообраз», «звукотроп»; проаналізувати, різновиди звукотропів, їх значення і функції в організації поетичного, тексту;, дослідити види звукового повтору в поетичному тексті як чинники, звукової асоціативності;, розробити типологію фоносемантичної тональності ліричних текстів, першої половини ХХ ст.;, описати роль звукопису як ознаки ідіостилю поета у функціональному, аспекті;, дослідити особливості кількісного співвідношення найбільш уживаних, звукотропів та засобів звукопису, притаманних ідіостилю українських, поетів першої половини ХХ ст.;, встановити і порівняти специфіку фоносемантичного аранжування, поетичних творів представниками мистецьких течій першої половини, ХХ ст.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0