👁️ 35
Favorite
Default Thumbnail
Завантажити Повсякденне життя інтелігенції УСРР у 1920-ті рр.: сучасний теоретико-методологічний та історіографічно-джерелознавчий дискурс ⤵️
pdf

Метою роботи є комплексне дослідження реалій повсякденного життя вітчизняної інтелігенції у період нової економічної політики крізь призму теоретичного осягнення феномену повсякденності в зарубіжній та українській історіографії, розкриття науково-методологічних підходів щодо відтворення щоденності й осмислення джерельно-документального забезпечення вивчення історії радянської повсякденності інтелігенції у 1920-ті рр., Поставлена мета передбачає розв’язання таких наукових завдань:, • висвітлити зародження і становлення проблематики повсякденності в гуманітарних науках в цілому та в історичній зокрема;, • розкрити зміст поняття «повсякденність» у науковій лексиці;, • з’ясувати наукові межі предмету «історія повсякденності» та її місце серед інших гуманітарних наук, а також її вплив на макроісторичні та мікроісторичні реконструкції;, • окреслити відповідні сучасному рівню розвитку історичної науки напрям, методологію і методи дослідження історії повсякденності;, • провести аналіз джерел з історії повсякденності інтелігенції ранньорадянського періоду, здійснити їх класифікацію та на підставі джерелознавчої критики визначити їх інформативні можливості для відтворення історичних реалій щоденного побутування верстви; запропонувати спеціальні методичні рекомендації щодо використання класичних і нетрадиційних джерел у реконструкції повсякденних реалій української інтелігенції як соціального прошарку загалом та пересічного українського інтелігента зокрема;, • охарактеризувати темпорально-просторові світи повсякдення інтелігенції УСРР у роки непу, визначити структури цієї повсякденності, а також виявити особливості повсякденного побутування інтелігенції з огляду на професійно-фахові, культурно-світоглядні, статево-вікові, етнічно-національні, регіональні відмінності окремих її складових;, • запропонувати теоретичну історико-культурологічну концепцію відтворення щоденного побутування інтелігенції радянської України у 1920-ті pp. як засади реконструкції повсякдення всього суспільства;, • виявити можливості використання аспектів повсякденного життя у викладанні історичних курсів у вищих і середніх навчальних закладах Європи та України, розкрити її можливості у громадянському вихованні молоді;, • запропонувати варіанти інтеграційного включення теоретичних моделей та дослідних матеріалів історії повсякденності у загально історичні освітні курси у навчальних закладах України.

Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0

🖋️ Інші твори автора

📑 Схожі твори за жанром

🗓️ Інші твори 2010 року

🗂️ Схожі твори за типом публікації

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *