Мета дисертаційного дослідження – визначення через порівняльно-, типологічний аналіз домінантних архітектонічних особливостей поетичних, творів В. Брюсова й М. Вороного; встановлення закономірного характеру, набуття типологічних рис і диференційних ознак, завдяки яким, архітектонічна організація поетичних творів В. Брюсова та М. Вороного, сприймається як частка загальної спадщини світового мистецтва слова й, одночасно як унікально-авторські його прояви., Досягнення поставленої мети передбачає вирішення таких завдань:, – здійснити функціональний аналіз різноманітних складових художньої, цілісності в системній єдності й під кутом зору взаємодії форм традиції і, новаторства в контексті основних тенденцій розвитку російського та, українського вірша ХХ ст.;, – систематизувати й узагальнити зіставлення специфіки художньо-, практичного втілення основних положень теорії символізму в поетичних, творах В. Брюсова і М. Вороного, та взагалі в поезії російського й, українського символізму;, – чітко окреслити корпус фактично-ілюстративного матеріалу та, виявити його функціонально-домінуючі форми;, – репрезентувати діахронію метричних і строфічних форм на тлі, загального розвитку поетичного мистецтва доби символізму;, – проаналізувати шляхи взаємодії віршових формант зі змістовно-, семантичним наповненням поетичних творів;, – продемонструвати основні напрямки версифікаційних пошуків, В. Брюсова і М. Вороного на прикладах із метричного та строфічного, репертуарів обох митців;, – простежити типологічні відповідності метрики і строфіки, представників російського й українського символізму в аспекті архітектоніки, поетичного твору;, 10, – визначити диференційні ознаки архітектонічної організації поетичних, творів В. Брюсова і М. Вороного;, – встановити місце та значення поетичної творчості В. Брюсова і, М. Вороного у процесі розвитку й оновлення вірша російського та, українського символізму.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0
