👁️ 43PDF Філософія освіти Макса Горкгаймера: університетське навчання як чинник виховання відповідальної молоди в посттоталітарному суспільстві
👁️ 45PDF Феномен тиранічної влади як вихідний момент Платонового вчення про диференційований соціальний устрій
👁️ 39PDF Тема цінности людської свободи в повоєнних роботах Артура Кестлера: військово-політичне протистояння західної демократїї і радянського авториторизму
👁️ 40PDF Політичне виховання молоди в посттоталітарному суспільстві як ідейно засаднича тема філософії освіти Макса Горкгаймера
👁️ 34PDF Соціокультурні та психологічні причини політичного насильства як основна тема повоєнної антропології Макса Горкгаймера
👁️ 45PDF Стаття «Освітня складова моделі стійкого розвитку «AGENDA-2030» у структурі сучасної вищої освіти»
👁️ 39PDF Стаття «Повоєнне відтворення громадянської свідомості як чинник виховання патріотизму: досвід західнонімецької філософії»
👁️ 40PDF Діялектика історичного часу та естетичного досвіду людини у збірці робіт Ганса Ульриха Ґумбрехта «Розладнаний час»
👁️ 46PDF Стаття «Культурно-історичні підстави сучасної цивілізаційної кризи символічного сприйняття соціальної дійсності»
👁️ 79PDF Вища освіта як чинник виховання студента особистістю в філософсько-освітніх творах Макса Шелера та Карла Ясперса
👁️ 51PDF Стаття «Вступ до філософії освіти Макса Шелера: реформоване управління вищою освітою як чінник стійкого розвитку громадянського суспільства»
👁️ 45PDF Академічна свобода й незалежність оновленої вищої школи Німеччини як центральна ідея освітнього проєкту Макса Шелера
👁️ 46PDF Стаття «Актуальність філософії освіти Теодора Адорно в контексті стійкого розвитку громадянського суспільства»
👁️ 47PDF «Конституція свободи» Фрідріха Гаєка: дух індивідуальної ініціативи як умова вільного соціокультурного розвитку суспільства
👁️ 51PDF Антропологічний чинник історичного процесу як тема ранніх робіт Макса Горкгаймера та Теодора Адорно
👁️ 46PDF Студент як втілення оновленої європейської особистості з точки зору філософської антропології Теодора Адорно
👁️ 42PDF Тема ресентименту як соціокультурного явища посттоталітарного суспільства у фіорсрфсько-освітніх творах Теодора Адорно
👁️ 43PDF Особиста моральність університетського викладача як одна з тем філософії освіти Тедора Адорно
👁️ 47PDF Стаття «Проблема соціального буття в філософії Теодора Адорно – теорії нетотожності суб’єкта й об’єкта пізнання»