Ґілея: науковий вісник. Збірник наукових праць. – К., 2014. – Вип. 82 (3)., Аналіз освіти як процесу, що розвивається історично, дозволяє теоретично реконструювати в неї стійкі схеми освітньої практики, які називаються парадигмами освіти. Обґрунтовуючи ту або іншу парадигму освіти, соціальна філософія реагує на “виклики” суспільства, особистості, держави, пропонуючи модель освітньої системи, в якій містяться відповіді на питання про цінності і цілі освіти, про функції освіти, про організацію, зміст і технології навчання і виховання, про способи взаємодії основних суб’єктів освіти. Освітня парадигма завжди базується на тих чи інших цінностях, що визначають напрям освітнього процесу. І тому досліджуючи і типологізуючи сучасні освітні парадигми, ми пропонуємо застосувати методологічний принцип дворівневої парадигмальної систематики, щодо класифікації сучасних освітніх парадигм.
Сподобалось читати? Постав свою оцінку 🥰
Кількість оцінок: 0 📊 Середній рейтинг: 0